Природні матеріали
Використовуються каштани, листочки, камінці та інше.У дитини такі предмети мають бути в обмеженій кількості. Інакше малюк втратить увагу до основної роботи.
Юному працівникові необхідно приклеїти морський камінчик або водорості рівно. І слідувати одному шляху у складанні композиції.
Декоративні елементи
В якості таких речей можуть бути намистинки, паєтки або стрази. Такі предмети необхідно надавати групі в обмеженій кількості. Інакше виникне проблема, описана у попередньому пункті.
Таким чином у дитини формується власний смак та відчуття міри. Малюк зможе знайти відповідне місце декоративній деталі.
Техніка
Красива аплікація залежить від кількості матеріалів та техніки застосування. Діти віком 6-7 років, напевно, знайомі з підводним світом. Знають, як виглядають акваріуми та рибки; малювали підводних жителів чи прикрашали. Тому роботу можна трохи урізноманітнити. Далі вчимося робити своїми руками, впроваджуючи різноманітні матеріали.
- Використовуйте об’ємні елементи з паперу.Це може бути риби чи інші істоти з підводного царства. Тут застосовується техніка орігамі.
- Невеликі деталі із пластиліну. Наприклад, малюк може зліпити мальків. Якщо дитина вже раніше стикалася з цим матеріалом, їй буде легко надалі цілеспрямовано з нею взаємодіяти.
- Для луски риб використовується мозаїка з крупи (гречка, манка або пшоно).
- Застосовуються елементи стрічкової аплікації, що виготовляються методом хороводу — одночасно вирізуються та зв’язуються між собою.
- Для колажів використовуються зображення з журналів або наклейки.