Вязання амігурумі: схеми з докладним описом вязання ляльок та іграшок гачком (майстер-клас для початківців з фото)

Як розпочати?

Щойно все необхідне підготовлено, можна приступати до роботи. В’язання Амігурумі для початківців потрібно починати з вивчення азів та умовних позначень.

Іграшки можуть бути різних розмірів, чим менше і якісніша іграшка, тим складніша і кропіткіша робота. Тому варто починати з іграшок середнього розміру.

Умовні позначення

Для початку необхідно освоїти низку простих елементів, які складають основу в’язання:

  • Повітряна петля – це початкова петля. З них в’яжеться перший ланцюжок, основа майбутнього полотна.
  • Стовпчик без накиду (СБН) – після набору першого ланцюжка вводять гачок у другий повітряний зашморг, захоплюють їм пряжу і протягують так, щоб на гачку утворилося дві петлі, потім їх потрібно пров’язати разом.
  • Стовпчик з накидом (ССН) – накидається на гачок, потім його вводять у 4 повітряну петлю та витягують підхоплену пити. На інструменті утворюється 3 петлі. Необхідно пров’язати перші дві, потім ті, що залишилися.
  • Напівстовпчик з накидом (ПСН) – пряжа накидається на гачок, потім його вводять у третю повітряну петлю і витягують підхоплену пити. На інструменті утворюються 3 петлі, які пров’язуються разом.
  • Сполучний стовпчик (СС) – використовується для з’єднання ланцюжка. Для цього в першу петлю ряду вводиться інструмент, захоплюється нитка та пров’язується через петлю на гачку.
  • Кільце Амігурумі (КА) – додавання нитки в кільце, інструмент вставляється в центр і за допомогою накиду формується петля. Далі кільце пров’язати стовпчиками без накиду, зазвичай в’яжеться 6 стовпчиків. Далі кільце затягується, а ряд завершується сполучною петлею.
  • Додаток петель (П) – пров’язування двох стовпчиків без накиду в одну петлю. Робиться на готовому кільці, після завершення другого кола має утворитися дванадцять петель.
  • Зменшення петель (У) – два стовпчики без накиду пров’язуються разом.

Це не повний список позначень, але тут наведені базові елементи, які стануть у нагоді початківцям в освоєнні техніки в’язання іграшок.